Wednesday, July 8, 2009

enough is enough

cant believe im all grown up now! and i am so proud of myself i manage to settle everything on my own! i pay my own bills, i deal with the bank manager on my own, i buy chicken on my own (bukan yg dkt supermarket ok?), i change my toilet bulb on my own, i fight with the auto driver on my own (ni paling hebat), i send clothes for stitching on my own, ok enough said im a grown up girl. comparing with those days when i used to be so dependant on my parents n brothers, i can pretty much say i turn out GOOD :)


saya dah bayar semua bil2 dan sewa rumah, dah shopping barang2 rumah,ayam bawang beras semua untuk bulan ni, dan rasa sangat dewasa dan lega ;) sekarang duit yang ada boleh lah buat shopping (oooops) eh silap buat simpanan untuk hari susah. ecececeh ;p tapi sebenarnya saya dah shopping untuk diri sendiri jugak bulan ni. so enough is enough raihan!!



ok tgk balik gambar2 ni, rasa mcm diri sendiri ialah seorang yg cacat. tapi tak pe lah saya maaf kan diri sendiri sbb MEMANG DAH LAMA X SHOPPING OK?? and just now i send a parcel to my lovely buyer, and going to hit western union soon to claim my money. oh duit lagi~~ indah nya ;))) but for sure that money will go straight away into i-need-money-for-europe fund!



THANKS TO ALL BUYERS. BECAUSE OF U MY DREAM TO GO TO EUROPE IS ONE STEP CLOSER. CHEERSSSS ;)

13 comments:

si mill said...

ishk bdk neh..mcm mne nk g holiday neh..shopping je... ^_^

amira said...

my oh my..bnyk nye u shopping. hahah! i like that orange bag. very nice!

raihan said...

mill: hahaha tau xpe! tp europe still number one ;)) ni shopping guna simpanan2 lain ;pp

amira: i knowww right! i like my orange bag too ;DD

shera said...

wah! familiar giler nama n alamat penerima tuh! ;p

raihan said...

k.shiera: hahah. buat2 xtau pula ;pp

shera said...

kalu nk order bag cmtu gok buleh x miss trip-2-europe?? ;p

raihan said...

k.shiera: hahaha. bag yg mana satu? utk special customer boleh lah kott. hehehe ;))

elida hanan. said...

raihan, kite ade bag mng tu. baru beli semalam, tp kite beli yg kaler purple. mule2 nak beli yg oren tu, angkat letak angkat letak, last2 ambik yg purple. haha.

shera said...

ish.2-2 cute la.yg mane plg syg? haha.

raihan said...

k.elida: hahaha! cute kan bag tu??? saya rasa semua org kalau nmpk pun terus nk beli kot ;)) and MNG tgh sale, so rasa mcm berbaloi! and and saya pun confuse nk pilih purple or orange!

k.shira: haha. dua2 pun syg la...how? ;ppp

shera said...

raihan memang!! ;p

Aleea Mazland said...

hi kak im ur junior dkt ims nih
nak tau la akak post brg2 to ur customer direct from india ni ke?
reliable x post india nih?

raihan said...

aleea: hye. ha reliable lh jugak. because xpernah lg hntr brng tp x smpai :)