Saturday, September 5, 2009

LET'S END THIS !


OK one day left and there u go, exams going to kill me. oh god I'm half dead already !! since everybodys busy studying, dapur dah lama gila x berasap (padahal baru dua hari) hahaha ! nampak sgt baru dua hari lepas nak busy study kannnn. SOOOOO BAD raihan, VERY BAD !!


see i told u I'm DEAD !!

called ibu and told her that we've been eating outside these past few days and she keeps on reminding me to eat nutritious food ! and i went like 'errrrr..ok mom" and look what i had for my breaking fast two days in a row !!



very NUTRITIOUS indeed! now u know why i need my mother here with me !!

and by the way I'm serious about me dying people !! help me SOS !! i want to go back now. shit la this exam ! they are so psycho they made us have this sort of MIXED feeling tahu tak! whether to study or listen to lagu raya and start dreaming of wearing my new baju raya, eating ketupat and rendang with kuih raya ! and that cant be done simultaneously ! tough decision cant u see?? its OK ! this will end real soon !! 12 days left, and Malaysia here i come !!

p/s: good luck si comel !! (berkata kepada diri sendiri, HAHAHAH )

10 comments:

Abam Faiz said...

Good luck Raihan!!!

raihan said...

good luck faizzzz ;)))

♥ lurveinme ♥ said...

bongok la p/s part kau tu. aku benci tahu. hahaha. :P

rasa macam nak berbuka lemang ah jap lagi. MUAHKAKAKA

shera said...

sabar yer..x lame je lagi n u'll be here! gud luck!

raihan said...

izzati : hahaha, sgt comel kan p/s tu ?? kau mmg kurang aja kan !!! makan la kau puas2!! x heran punnn. waaaa ;(((

k.shira: yess sekejap je lagi !! tgh bertahan ni. thanks btw ;))

♥ lurveinme ♥ said...

ekh. tak cukup lah lemang je. mesti ada cendol, apam balik, murtabak pun sedap kan.

dapat laksa johor ni memang bahagia!


HAHAHA

raihan said...

aku rasa bulan puasa semua syaitan kena ikat. macam mana kau boleh terlepas izzati ???

Anonymous said...

good luck!!!

MAYisabeau said...

ni makan sorang ke dorang?

raihan said...

anonymous: thanks :))

may: hahah ! saya bukan tey. so soalan tu x wajar ditanya ! mesti lah dua org !!